+ plusuri: autonomie mare, disponibilitate încărcare la superchargere, dinamică, manevrabilitate excelentă.
– minusuri: poziţia ridicată a genunchiului pentru pasagerii din spate, materialele din interior.
Peste 400.000 precomenzi. Acesta e Model 3 pe scurt spus.

Modelul 3 are un cuplu excelent, accelereaza de la 0 la 100 km/h în numai 4,8 secunde, 499km autonomie, 271CP, baterie de 75 kw/h, astea fiind câteva avantaje care va ,, ucide” concurenta. Cu toate acestea, preţul de 60.000$ cu toate dotarile şi cu autonomia si bateria cea mai mare, nu pare un EV accesibil.

Lăsând la o parte părerile personale, designul Model 3 este curat şi aerisit (în special cu acoperişul de sticlă opţional al vehiculului). Interiorul său se remarca prin austeritatea sa ,,scandinavă”.
Toate functiile si comenzile vehiculului se regasesc pe un touchscreen de 15 inci.

Modelul 3 este o schimbarea mare ȋn peisajul industriei auto. Este o schimbare stranie şi interesantă ȋn acelaşi timp. Tesla va schimba în cele din urmă peisajul auto? Dacă acesta este viitorul automobilului, este un viitor frumos şi interesant.